Od 1 lipca 2021 roku każdy Właściciel lub Zarządca budynku lub lokalu ma obowiązek złożenia deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB) dotyczącej źródeł ciepła i źródeł spalania paliw.
Na wysłanie deklaracji obywatele mają 12 miesięcy (od 1.07.2021r.) w przypadku budynków już istniejących.
W przypadku nowo powstałych obiektów będzie to termin 14 dni od uruchomienia nowego źródła ciepła lub spalania paliw.
Deklaracja dotyczy każdego właściciela lub zarządcę budynku lub lokalu który posiada źródło ciepła o mocy do 1 MW.
Jak możemy złożyć deklarację?
Deklarację możemy złożyć na dwa sposoby:
Druki dokumentów są dostępne w Urzędzie Gminy w Abramowie lub dołączone poniżej w formie załączników
Uwaga obowiązek złożenia deklaracji jest nałożony ustawowo.
Za budowę systemu CEEB odpowiada Główny Urząd Nadzoru Budowlanego.
Więcej informacji na stronie GUNB: www.gunb.gov.pl/strona/centralna-ewidencja-emisyjnosci-budynkow-faq
Wypełnione deklaracje można składać w Urzędzie Gminy Abramów w sekretariacie lub pok. nr 17 (tel. 81 85 25 016 wew. 51) i tu można uzyskać ewentualną pomoc.
Urząd Gminy Abramów
ul. Szkolna 2
21-143 Abramów
tel: 81 85 25 001/016/035
fax: 81 85 25 016 w. 47
e-mail: gmina@abramow.pl
Rachunek bankowy
BS Lubartów Oddział w Abramowie
92 8707 1045 0100 0723 2001 0009