Porządek obrad:
- Otwarcie sesji.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Zatwierdzenie protokółu z poprzedniej sesji.
- Informacja Wójta Gminy o pracy między sesjami.
- Interpelacje, wnioski i zapytania.
- Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz działalności Policji na terenie Gminy Abramów w 2015 roku.
- Ocena zasobów pomocy społecznej w Gminie Abramów.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Lubartowskiemu.
- Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych. Gminy Abramów na lata 2016 – 2025.
- Podjęcie uchwały w sprawie postanowienia o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na 2016 r.
- Sprawy bieżące.
- Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady Gminy
mgr inż. Marcin Mazur
Serdecznie zapraszam!