Porządek obrad: - Otwarcie sesji.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Zatwierdzenie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Wójta Gminy o pracy między sesjami.
- Interpelacje, wnioski i zapytania.
- Ocena zasobów pomocy społecznej w Gminie Abramów.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie gminy Abramów.
- Podjęcie uchwały w sprawie zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych i warunków sprzedaży tych napojów oraz zasad wydawania zezwoleń na terenie gminy Abramów.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na 2018 r.
- Sprawy bieżące.
- Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady Gminy
/-/
mgr inż. Marcin Mazur
Serdecznie zapraszam!