Porządek obrad:
- Otwarcie sesji.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Zatwierdzenie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Wójta Gminy o pracy między sesjami.
- Interpelacje, wnioski i zapytania.
- Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz działalności Policji na terenie Gminy Abramów w 2017 roku.
- Podjęcie uchwały w sprawie podziału Gminy Abramów na okręgi wyborcze oraz ustalenia ich granic, numerów i liczby radnych wybieranych w każdym okręgu.
- Podjęcie uchwały w sprawie podziału Gminy Abramów na obwody głosowania i ustalenia ich numerów, granic i siedzib obwodowych komisji wyborczych.
- Podjęcie uchwały w sprawie wskazania wstępnego miejsca lokalizacji nowego przystanku komunikacyjnego przy drodze powiatowej Nr 1521L.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu na nieruchomości stanowiącej własność Gminy Abramów.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Lubartowskiemu.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na 2018 r.
- Sprawozdanie z realizacji „Programu współpracy Gminy Abramów z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami w zakresie działalności pożytku publicznego” za 2017 rok.
- Sprawy bieżące.
- Zamknięcie obrad.
Serdecznie zapraszam!
Przewodniczący Rady Gminy
/-/
mgr inż. Marcin Mazur