- Porządek obrad:
- Otwarcie sesji.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Zatwierdzenie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Wójta Gminy o pracy między sesjami.
- Interpelacje, wnioski i zapytania.
- Podjęcie uchwały w sprawie określenia kryteriów obowiązujących na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do przedszkola oraz oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Abramów, określenia dokumentów niezbędnych do potwierdzania spełnienia kryteriów oraz przyznania punktów dla poszczególnych kryteriów.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Lubartowskiemu.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu na nieruchomości stanowiącej własność Gminy Abramów.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na 2018 r.
- Sprawy bieżące.
- Zamknięcie obrad.
Serdecznie zapraszam!
Przewodniczący Rady Gminy
/-/
mgr inż. Marcin Mazur