Porządek obrad:
- Otwarcie sesji.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Zatwierdzenie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Wójta Gminy o pracy między sesjami.
- Interpelacje, wnioski i zapytania.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w najem nieruchomości lokalowej stanowiącej własność Gminy Abramów na okres powyżej 3 lat.
- Podjęcie uchwały w sprawie aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Abramów oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Abramów.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu na nieruchomości stanowiącej własność Gminy Abramów.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na 2017 r.
- Sprawozdanie z realizacji „Programu współpracy gminy Abramów z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami w zakresie działalności pożytku publicznego za 2016 rok”.
- Sprawy bieżące.
- Zamknięcie obrad
Przewodniczący Rady Gminy
mgr inż. Marcin Mazur
Serdecznie zapraszam!