- Otwarcie sesji.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Zatwierdzenie protokółu z poprzedniej sesji.
- Informacja Wójta Gminy o pracy między sesjami.
- Interpelacje, wnioski i zapytania.
- Ocena realizacji budżetu i zadań rzeczowych za I półrocze 2015 r.
- Rozpatrzenie skargi na działalność Kierownika GOPS w Abramowie złożonej przez Szulc Efekt Sp. z o.o. w Warszawie,
- Rozpatrzenie skargi na działalność GOPS w Abramowie złożonej przez p. Jacka Sobieśka, zam. Szczecin.
- Podjęcie uchwały w sprawie powołania Zespołu ds. zaopiniowania kandydata na ławnika do Sądu Rejonowego w Lubartowie na kadencję 2016-2019.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na 2015 r.
- Sprawy bieżące.
- Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady Gminy
/-/
mgr inż. Marcin Mazur
Serdecznie zapraszam!