, Imieniny:
Jesteś na: Aktualności OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO...

Aktualności

OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO DYREKTORA GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W ABRAMOWIE
Opublikowano: 20-05-2024

OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO DYREKTORA GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W ABRAMOWIE

WÓJT GMINY ABRAMÓW ogłasza Konkurs na stanowisko Dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej w Abramowie.

Ogłoszenie o konkursie stanowi załącznik do Zarządzenia Nr 29/2024 Wójta Gminy Abramów z dnia   20  maja 2024 r.

  1. Ustala się następujące wymogi kwalifikacyjne wobec kandydatów na dyrektora:
    1. wykształcenie wyższe lub średnie, 
    2. w przypadku osoby posiadającej wykształcenie średnie - 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 3 lata na stanowiskach związanych z prowadzeniem lub organizowaniem działalności kulturalnej, a w przypadku osoby posiadającej wykształcenie wyższe - 3 letni staż pracy, 
    3. niekaralność, 
    4. dobry stan zdrowia. 
  2. Kandydat zamierzający  przystąpić  do  konkursu  składa  własnoręcznie  podpisany wniosek  o  przystąpienie  do  konkursu,  zawierający:  imię,  nazwisko,  adres  zamieszkania, numer telefonu kandydata oraz zwięzłe umotywowanie zgłoszenia swojej kandydatury. 
  3. Do wniosku kandydat zobowiązany jest dołączyć: 
    1. życiorys  (CV),  zawierający  informacje  o  wykształceniu,  ukończonych  kursach, szkoleniach  i  posiadanych  kwalifikacjach,  dokładny  przebieg  dotychczasowej  pracy zawodowej,  ewentualnie  działalności  twórczej,  społecznej  lub  publicystycznej ze wskazaniem najważniejszych osiągnięć, 
    2. dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje (dyplomy, świadectwa, zaświadczenie o zakończeniu kursów, certyfikaty), 
    3. dokumenty poświadczające przebieg zatrudnienia (świadectwa pracy, zaświadczenia),
    4. program  realizacji  zadań  w  zakresie  bieżącego  funkcjonowania  i  rozwoju  instytucji kultury,
    5. oświadczenie o niekaralności (w przypadku późniejszego powołania kandydata na stanowisko Dyrektora zaświadczenie o niekaralności wydane nie  wcześniej niż miesiąc)
    6. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia,
    7. inne  dokumenty  potwierdzające  przydatność  kandydata  do  pełnienia  funkcji  (opinie, referencje itp.). 
  4.  Dopuszczalne jest przedłożenie kserokopii dokumentów wymienionych w pkt. 3 pkt b-c, g.

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach w terminie od dnia 21 maja 2024 r. do dnia  20 czerwca 2024 r. osobiście lub pocztą na adres Organizatora: Urząd Gminy,  ul.: Szkolna 2, 21-143 Abramów z dopiskiem na kopercie: „Konkurs na stanowisko Dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej w Abramowie”.

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły do Organizatora w terminie do dnia  20 czerwca 2024 r., do godz.15:30. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data dostarczenia do siedziby Organizatora. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Można je odebrać osobiście  po zakończeniu procedury konkursowej w pokoju nr 14 I piętro w siedzibie Urzędu Gminy w Abramowie. Dokumenty, które nie zostaną odebrane we wskazanym terminie nie będą odsyłane, podlegają one komisyjnemu zniszczeniu po upływie 14 dni od dnia zakończenia procedury naboru.

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w postępowaniu konkursowym zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

 

Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego: 28 czerwca 2024 r.

Przewidywany okres powołania Dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej w Abramowie: od dnia 01 lipca 2024 r. na okres 3 lat.

 

Abramów, dnia 20 maja 2024 r.                                                      

  Wójt Gminy

                                                                                                     dr inż. Michał Rola

Powrót