Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnych (Dz. U z 2020 r. poz.713,1378 t.j.), art. 19 ust. 1, 2 pkt 1, 4 i 6 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 roku o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U.2020 r. poz.1856 t.j.) w związku z sytuacją kryzysową wpływającą negatywnie na poziom bezpieczeństwa, w celu zapobiegania rozprzestrzenianiu się choroby zakaźnej koronawirusa, ochrony zdrowia oraz zapewnienie ciągłości administracji publicznej zarządzam:
§1
§2
Podawanie do publicznej wiadomości zasad bezpośredniej obsługi interesantów w urzędzie poprzez komunikaty i ogłoszenia zamieszczane na stronie internetowej i na tablicach ogłoszeń w sposób zwyczajowo przyjęty.
§3
Wykonanie zarządzenia powierzam Zastępcy Wójta Gminy.
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik Nr 1
do Zarządzenia Nr 21/2021
z dnia 29 marca 2021 r.
Informacja o zmianie zasad obsługi interesantów w Urzędzie Gminy Abramów
W związku ze zmianą sytuacji w zakresie zagrożenia COVID-19 w celu ograniczenia możliwości rozprzestrzeniania się wirusa wśród interesantów oraz pracowników Urzędu Gminy w Abramowie od dnia 29 marca 2021 r. (poniedziałek) do odwołania, wstrzymana zostaje osobista obsługa interesantów w Urzędzie Gminy za wyjątkiem sytuacji niecierpiących zwłoki – wydanie aktu zgonu.
Wszelką korespondencję z Urzędem Gminy w Abramowie należy prowadzić poprzez:
składanie wniosków, podań, pism do skrzynki podawczej umieszczonej na zewnątrz budynku urzędu,
za pośrednictwem poczty wysyłając na adres; Urząd Gminy Abramów, 21-143 Abramów, ul. Szkolona 2,
platformę ePUAP.
Zaleca się podanie numeru telefonu lub adresu poczty elektronicznej, w celu sprawnej komunikacji z wnioskodawcą.
Odwołuje się wszelkie sprawy administracyjne i wezwania do osobistego stawiennictwa w siedzibie urzędu wyznaczone od 29 marca br.
Informację o sposobie załatwienia spraw, terminach wizyt w celu odbioru wystawionych dokumentów uzyskacie Państwo w drodze kontaktu telefonicznego lub mailowego bezpośrednio z pracownikami odpowiedzialnymi za realizację zadania lub w sekretariacie urzędu – tel. 81 8525016, e-mail: gmina@abramow.pl
W przypadkach niecierpiących zwłoki oraz konieczności odbioru dokumentów z urzędu (po wcześniejszym umówieniu terminu obsługi z pracownikiem) interesanta obowiązują zasady wstępu do Urzędu ( zachowanie reżimu sanitarnego) opisane przy wejściu do budynku urzędu.
poniedziałek | 9.00 - 17.00 |
wtorek | 7.30 - 15.30 |
środa | 7.30 - 15.30 |
czwartek | 7.30 - 15.30 |
piątek | 7.30 - 15.30 |